NaimeYilmaz Canımız annelerimiz, Daha Fazla bölümünde bulunan İsim Çarkında bulunan isimleri güncelleyeceğiz. Sizlere de danışmak istiyoruz. Duyduğunuz sık rastlanmayan, güzel ve anlamlı isimler var mı? İlk ben yazayım, Hüna :)
Rabia-22 NaimeYilmaz mihrinaz koydum kızıma.çok çok nadir isimlerden.ve çok kibar hoş bi isim.anlamı nazlı güneş♥️🌞🌺
Damla-yzc NaimeYilmaz almila naz ❤️ 2 yıl önce kardeşimin adını koymuştum. Çok sevdiğim bi kız ismi. Ama umay ismi de çok hoşuma gidiyor. Gökçe umay- börteçin ya da börte ismi de güzel anlamları isimden daha güzel. Tabii benim fikrim. Ben kızım olursa börteçin umay koyucam diyordum dalga geçtiler ama oğlum olucak zaten cinsiyeti öğrenmemiştik henüz 😂😂
Portakalcicegi Damla-yzc Bir an eşim fake hesapla aramızda dolanıyor sandım 😂😃 bizimde ikizlerimiz olacak ama henüz cinsiyetleri belli değil istisnasız tüm isimleri o da saydı kızımız olursa bunları bunları koymak isterim diye 😃😃 Gökböru falan da erkek için çok istemişti 😃 iki oğlumuz olursa Göktürk ve Alparslan olacak inşallah kızımız henüz belli değil ☺️😊🥰
Isd Leo2020 Şimdi neye göre abidik gubidik tartışılır. Arapça isimlere alıştığımız İçin Türkçe Latince kökenli isimler abidik gubidik gelebilir ama değil bilin isterim 😄
Gonularslan20 Leo2020 iç sesim 😁 Allah aşkına tamam eski yaşlı isimleri de koymayin da yeni duyulmamis modern isim koyucam diye de absürt isim koyayım derken saçmalamayın isim çok önemlo çocuk ömrü boyunca ismiyle anılacak