Asellinannesi0 ozlem-t 38 +0 sancıyla acile gidip 0 açıklık 0 sancı ile eve döndüm dogum sancısı bu değilse benim hissettiğim ne ? Çok zorlanıyorum bi an önce gelse bebeğim
Caglatan ozlem-t bizde 38+1 hic gelicekmis gibi durmuyo agrım sancım açıklıgımda hic yok kanala bile girmemis tahmini ne zaman doğururum acaba🥲
ozlem-t Asellinannesi0 Rahim kasılmalarınız olabilir, bebiş büyüdüğü için rahminiz büyüyor olabilir. Sağlıkla gelsin inş 💕
Ayselrn Caglatan benimkinin pozisyonu iyi dedi geçen hafta açıklık sancı yok cuma çağırdı bakalım nasip doğurmak istiyorum artık çok zorlanıyorum ağırlaştım