Kızlar ya yemekten kalkıyorum en gec 1 saat içinde biseyler yemek istiyorum acıkmıyorum ama içim tırmalanıyor gibi oluyor. Gebelik şekeri testi daha yapılmadı 23+4 haftalık hamileyim. Gebelik şekerimi var acaba diye de düşünüyorum. Gebelik şekeri olan arkadaşlarım acaba nasıl anladınız yardımcı olur musunuz 😇