Kızlar merhaba Mayıs ayında olumsuz tüp bebek tedavisi geçirdim. Haziran ayı adetim gecikmeli ve az oldu.şimdi Temmuz adetim 1 hafta gecikti.
Hamile olma ihtimalim yok. Tüplerim yok çünkü.
Doktora mesaj attım. 1 hafta daha bekleyin bazı testler isteriz olmazsanız dedi.
Endişelendim başına böyle bir durum gelen var mı? Ne testleri isteyebilir ki ?