BusraSY Arkadaşlar 32+4 haftalık hamileyim, iki gün önce gece belime adet ağrısı gibi bir ağrı girdi ama kısa süreliydi geçti. Şimdi ise tekrar belimden doğru gelen adet ağrısına benzeyen bir ağrı oluşuyor. Yani tıpkı adet olduğumda ilk gün çektiğim ağrının hafif hali... Bu ağrılarım normal mi ? Yaşayanlarınız var mı acaba ? Doktoruma çok sinirlendim. Mesaj attım ama henüz dönüş alamadım. İnternette araştırdım uzun süreli ağrı olmadığı sürece normalmiş.. Birde buradan sizlerden yardım istiyorum, korkmuyor değilim😥
Ummi BusraSY 🤷♀️bende 32. Haftamdadyim bendede oluo bazen geri gecio sanirim endiselnck bsey yok ama seninki cok oluosa yinede bilemem
Seraph BusraSY benimde adet gibi oluyor canım sanki yumurtalık ağrısı gibi ama doktor baskıdan demişti
BusraSY Ummi Çok değil uzun sürelide değil ama sancı giriyor. İlk gebeliğim tecrübesizim o yüzden endişe etmeye başladım. Teşekkür ederm🌸