Kızlar selam , 11. 16. Aylarda hem devlet hem özel hastanede gittiğim doktorlar bebeğimin erkek olduğunu söylemişti. Geçen hafta devletteki aynı doktor kız gibi duruyor dedi.özel hastaneye önümüzdeki hafta gideceğim ama kafam çok karıştı. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?

