Ceydaab Daha çok yeni hamişim ve ilk olcak inşallah 3 gün önce beta 51 çıktı 2 gün kasıklarım da çok ağrım oldu bugün de sanki o göğüslerimde ki hassasiyet falan geçti gibi ama Bi kanamam olmadı Bi sıkıntı var mıdır doktor da yok pazartesiye kadar 🥺
Deletedmom7373700 Ceydaab kaşık ağrıları normal demişti doktorum. Bebek yerleştiği ve büyüdüğü için. 20. Haftada hâla kasık ağrım oluyor mesela
Deletedmom52620 Ceydaab bebek yerleşiyordur o ağrılar normal gözüküyor doktorunuza gene de danışın ultrasona girdiniz mi yeni gebelik demişsiniz.
Yagmurrr98 Ceydaab Bir gün oluyor bir gün olmuyor ilk haftalar bende çok takılmıştım bu konuya ama şuan mide bulantısı dan ölüyorum