Semanuur merhaba, ben de 2 aylık hamileyim, bu hafta 9. Haftam. Cuma ve Pazar 2 tane uçak yolculuğu yaptım başından beri bulantım olduğu için metpamid alıyordum zaten gene sabahına aldım, çok şükür sorunsuz geçti. Yanına kan şekerini düzenleyecek bir şeyler al mutlaka ben kuru erik almıştım ☺️ 2 uçak yolculuğu daha var önümde 😅