Elif2307 Geçen gün doğum hikayemi yazmıştım salı günü doğum yaptım ama hala etkisinden kurtulamadım normal doğumu çok istiyordum hayaller kurmuştum o güne dair ama hiç bişey hayalimdeki gibi olmadı ve ben aşırı aşırı pişmanım öncelikle ilk pişmanlığım 39+2de suni sanci almam zamanı geri alabilsem akışına bırakır asla sanci istemezdim (sanci almamin sebebi bebegin bas cevresinin daha fazla büyümemesi ve normal doğuma engel olmamasıydı) o gun hastaneye annem ben esim kayinvalidem gittik ebe beni muayene etti 2santim aciklik var bebegin kafasi cok iyi pozisyonda degil ama sanciyla belki olur dedi o an korktum o kadar sancidan sonra sezeryan olursam diye ardından odaya geçtik bana lagma yaptılar tualetteydim eşim geldi kapıdan seslendi annen fenalaştı eve gönderiyoruz onu dedi ben tuvaletten çıktıktan sonra eşim ve kayinvalidem vardı sadece ebeler geldi serum bağladılar gittikten sonra karnıma ağrı girdi suni sancıyı bu kadar.hizli beklemediğim için lagmanin etkisi tualetim geldi zannettim ama aynı sanci dura dura vurmaya devam edince anladım sancim başlamıştı ama niye o kadar erken başladığını anlamadım ebe geldi muayene için sezeryan istesem olabilir miyim çok sanci çekiyorum dedim ebe öyle bişey varsa kapatıyorum serumu dedi ve sak diye kapadı ama benim sancilarim devam ediyordu artık kendi sancimda tetiklenmisti biri girip biri çıkıyordu eşim arada kaldı ebe geldi nstye bakti ve çok düşük sen bunda boyleysen yapamazsın dedi ve ben o an alın sezeryana dedim kağıtları getirdiler imza aldılar ve 5dakka icin de ameliyathanedeydim bi 5dakka sonra da baygın hastaneden çıktığım günden beri de o günün pişmanlığı ve üzüntüsü var o gün yanımda annem olsaydı birileri olsaydı herşey farklı olabilirdi belki bana yapabilirsin diye destek olanlar olsaydı bilmiyorum sürekli böyle düşünüyorum ve ağlıyorum herkes bişey söyledikçe daha çok ağlıyorum çok pişmanım çok keşke akışına bıraksaydım suni sanci hiç almasaydım ben herkesin doğumuna kosa kosa giden ben o gün tek kaldim ve kimle konuştuysam bizde sezeryan istedik o sancıyla ama annem izin vermedi doktorum izin vermedi falan filan diyor daha çok üzülüyorum
Betus93 Elif2307 o zaman da dogum hikayeni okudum simdide yazdiklarini okudum. Anlamadigim sey şu sen niye bu kadar pismanlik dolusun. Ya şukret bebisin sag salim yaninda. İnan ki senin yerinde olmak isteyen okadar kisi var ki. Ne kadar zorluk yasamis olsanda. Ne sikintilar cekenler var yine de hamdolsun diyorlar ki icinde bende varim. Ne zaman sukursuz olsak keskelere kalsak basimiza daha buyuk felaket geliyor. Tamam iste bitti gitti. Bu kadar pisman olma hamdolsun de onune bak. Yoksa sen bu gidisle lohusa depresyonuna girceksin. Kotu niyetle demiyorum sadece pisman olup keske diyecegine hamdolsun de onune bak ve bebegini al kokla.suan onu yapamayan niceleri var
Harunnisa Elif2307 bende iki cocugumu sezeryanla doğurdum yani sizin bebeginizin gelisi normal olmamiski belkide suni sanciyi cekseydinde olmayacakti bazi seyler kader işidir ne yaparsan yap yönünü degistiliremezsin pismanlik boauna duyuyorsun sonucta bebegin dogdu gecti bitti hersey
aesma Elif2307 öncelikle çok geçmiş olsun allah analı babalı büyütsün🙏🏻 bende suyumun gelmesiyle gittik hastaneye 2 cm açıklığım vardı muayne korkunçtu o an normal yapamayacağımı anladım oysaki başından beri hep normal doğum istiyordum.. o an acıdan bi an karar değiştirdim sezeryan istiyorum dedim hemen tamam dediler etrafımdakilerde bana sürekli sezeryan yap çok rahat diyince gerçekten öyle olduğuna inandım sezeryan oldum okadar pişmanım ki keşke normal yapsaymışım 2 hafta boyu çok ağrım oldu yardım olmadan yerimden kalkamadım bebeğimle hiç ilgilenemedim :( keşke zamanı geri alabilsemde normal yapsaydım..1 aylık olduk bile ama hala aklıma geldikçe ağlayasım geliyor etkisini atamadım..
Yildizim Elif2307 niye üzülüyorsunuz artık olan oldu ama çok şükür bebeğiniz sağlıklı bu yönden bakın.. artık geçmişi düşünüp şu anınızı zehir etmeyin önünüze bakın ve bebeğinizle ilgilenin.. ilerisi için de neden bebeğimle daha çok ilgilenmediğim için pişmanlık yaşamayın
Secil0 Betus93 ne güzel yazmışsınız. Ben 28haftalik erken doğum yaptım bebeğim yaşayacak mı onu bile bilmiyorum sağlığı ne durumda nasıl olacak diye. Gerçekten insanlar çok sukursuz
fatmanurkantar Bebeğiniz sağlıklı ise asla pişman olmayın lütfen olacağı varmış belki normal Doğum yapsaydın bebeğe zarar verecek bir komplikasyon olacaktı hiç bilemezsiniz ve tek ya da yanınızda biri olsa bile o an o acıyı siz çekiyorsunuz ben olsam dayanamıyorsam kim ne derse desin yapamazdım bence bunlara kafa yormayın siz dünyanın en büyük mücizesini gerçekleştirdiniz allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayırlısıyla 🤗
Arsenakres aesma üzülmeyin herşey kader ben normal Doğum yaptım ve hamileliğimin başından beri kendimi normal doğuma hazırladım yürüyüşler ev işleri vs hiç durmadım lafta ne kadar hareket o kadar rahat bir Doğum olurdu.. neyse sancım sıklaştı 38+4 de üç gün öncesindeyse nişanım gelmişti bi sabah sancıyla uyandım ve dedim bu sefer kesin Doğum yapıcam hazırlığımı o 3 gün içerisinde zaten yaptım (cam pencere kapı mutfak dolapları) silme vs o sabahta sancılar başlayınca 7 de eşime belli etmedim hemen hastaneye gidelim diye ısrar eder hastaneye erken gitme mantığınıda dinledim milletin neyse çarşaf ütüledim yatağımı hazırladım son tur evimi sildim süpürdüm çömelme hareketi sıcak duş sancılar 2 dk bire düşünce hastaneyi aradım doktor gel muayne edelim dedi bir gittim sadece 1 cm açılma ve o açılma 35.haftadan beri aynıydı..
Muhasebeci aesma ya arkadaşlar ha sezeryan ha normal bebek doğmuş mu doğmuş sağlıklı mı sağlıklı daha derdiniz nedir ya şükredin ki seçme alternatifiniz varmış seçim yapmışsınız benim gibi seçim hakkınız olmasa tek şansın sezeryan olsa be yapacaksın lütfen arkadaşlar ya yapmayın Doğum bu herhalde acısı sızısı olacak sonuçta bir can geliyor dünyaya bebeğinize bakın herşey bitti gitti... artık bebeğinizi düşüneceksiniz geçmişi değil... her daim becerin beteri var unutmayın...
TugbaKnalada Şuan bebeği küvez de olan ve hergün acı çeken o kadar çok anne varki.. Bebeğiniz sağlıklı ise sıkmayın Can'ınızı ne kendinizi nede başkasını suçlamayın. Bebeğinizin tadını çıkarın. 🎉
Tosbik TugbaKnalada canim senmiydin antalyada yasayan unal beyde dogum yapacak olan? Eger söyledigim kişiysen. Naptin dogurdun mu? Iyimisin bebiş nasil? ☺. Dedigim kişi değilsende kusuruma bakma arkadasim. Smdiden tesekkurler 🌒🙇♂️
Zeynp Elif2307 yahu ne pişmanlığı yavruna kavuşmuşsun sağ Salim Neye üzülüyorsun sağlıkla kucağına aldıysan Bu da kısmet işi Takılma böyle şeylere Soranlara dönmedi sezaryen oldum de bitsin gitsin Kimseyi ilgilendirmez nasıl Doğurduğun
Derya341986 Elif2307 aynen cnm boşver unut bak ne hikayeler var şükret kuzunu sağ salim aldın kucağına biz okdr hafta gelebilecekmiyiz diye düşünüyorum
EmelBG Elif2307 Doğuma anne kayınvalide götürülmez sen öncelikle orada hata yapmışsın canım .Yelkenleri suya indirir insan daha çok ben eşimle gitmeyi düşünüyorum sadece istemiyorum kimseyi yanlış etkiliyorlar ister istemez evhamlı hal haraketleri vs .Olacağına varır herşey kendini bu kadar yıpratmana gerekte yok olmuş bitmiş niye bu kadar pişmanlık bebeğine sarıl misss .Dillendirip durmasınlar söyle etrafındakilere boş yere üzüntü sonucunda .Bebegine odaklanmalısın 🎊.
Arsenakres Yıkıldım resmen o kadar herekete bu mu yanı bir yandan Fatma ana eli otunu koydum suya okuyorum üzerine yatışım yapıldı suni sancı takıldı ama açmadılar kendi sancılarımı çektim ve çok şiddetliydi ben ayakta karşılıyorum sancıyı ebe dinlen sabaha kadar zor doğurursun diyo ama sancılar tavan saat daha 4 ben sabaha kadar nasıl dayanıcam Allahım diyorum suyumu patlattılar ben yerlerde sürünüyorum nihayet saat 1.30 gibi 9cm oldu doktorum geldi Doğuma alındım kestiler şükür bebeğim geldi uyuşturmadan diktiler ona dayandın bunada dayan dedim uyuşturmalarını istemek aklıma bile gelmedi ne yaparlarsa yapsınlar gibi bir boşvermişlik oldu psikolojim bozuldu dikişlerden dolayı ne yatabildim ne kalkabildim bebegimi emziremiyordum bende hep dedim ki keşke sezaryen olsaydı hep kızdım anneme kayınvalideme hani normal Doğumla 2.gün ayaktaydım makata kadar diktiler beni çok zor günlerdi şükür bebeğim sağlıklı ama 2.bir çocuk düşünemiyorum rüyalarıma giriyor doğumum 😞
aesma Arsenakres ay çok geçmiş olsun ben normaş doğum sonraso herşey bitiyor her işle kendin ilgilenebiliyorsun sanıyordum demek ki öyle değilmiş kişiden kişiye değişiyormuş.. normal yapsaydım belki oda zor olcaktı sizin ki gibi hayırlısı böyleymiş diyelim sezeryan olup aynı gün ayaklanan da var bünye meselesi sanırım tamamen :( her iki doğum şekli de zor :( bebeklerimiz sağlıklı olsunlarda doğum şekli ne olursa olsun
Denizkum Arsenakres bende bir tek benmi bu duyguları hissettim diyorum bende 15 gün alttan dikiş ağrısı çektim 😞psikolojik boyutundan hiç bahsetmiyorum şuan 2. Hamileliğim 9 sene sonra cesaret edebildim sezeryan düşünüyorum çok korkuyorum 😞Rabbim herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip etsin en önemli şey sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almak gerisi boş
Ecrinimleyla Arsenakres aynen benim üstünden 7 yıl geçti hala unutamıyorum annem de bana sakın normal yapma gir 10 dakikada sezeryanını ol çık diyo bak teyzen 4 tane doğurdu sezeryana neyi var diyo aynı şekilde görümcemlr de şakın normal olma sezeryan ol 10 dakikada oluyo bitiyo normalin de sonrası var diyorlar kafam çok karışık 25 haftalığım bilmiyorum napçamı
mucizemizibekliyoruzz Elif2307 sağsalim kucağına almışsın bebeğini. Önemli olan bu bence buna odaklanmalısın
Hannah Elif2307 bence siz annenizin gitmek zorunda kalmasına içerlemişsiniz ama anneniz olsaydı ve sırf o ısrar etti diye normal Doğum yapmaya çalışsaydınız yine herşeyin kusursuz ilerleyeceğini garanti edemezdiniz. eğer o düşük sancılara dayanamadıysanız son anlarda gelen şiddetli sancılara hiç dayanamazdınız ve belki son dk da sezeryan olurdunuz bu seferde annenize senin yüzünden boşuna sancı çektim derdiniz. Bence herkesin dediği gibi olan olmuş artık sağlıklı olmanıza ve bebeğinizin yanınızda olmasına şükredin inşallah bu psikolojiyi de hemen atlatır anne olmanın tadını çıkarırsınız.
rfzsB Elif2307 üzülme cnm olan olmuş bunun için üzülüp canını sıkarsan bebeğine de yansır, böylesi hayırlıymis demek ki böyle düşün belki o şekilde sizin için hayırlı olmayacaktı. Olmuş için yapacak bişeyin yok sadece kendini sıkmış olursun. Lütfen üzülme tek kalmamaya çalış,kimsenin ne dediğini de önemseme,böyle olması gerekiyordu böyle oldu bitti!!!elin ağzı torba değil ki büzesin. Evladın yanında şükret ve mutlu ol elinde olanlarla. Rabbime emanetsin kardeşim ❤😘❤
mervec Elif2307 önemli olan bebeğin be senin iyi olmanız sütun gider canım aerik iyisiyle kotusuyle olmuş doğumun rabbime şükür başka sorun yok sıkma canını bebeğine bak ılgilen yani tadını çıkar hiç böyle şeylere sıkma canını artık sen bir annesin rabbim başka taşa vermesin inşallah ya bebehe ve sana bişey olsaydı allahın gücüne gider öyle deme canım sen şimdi beslenmehe dikkat et sadece bebeğin e bakmaya tadını çıkarmaya sütün için güzel beslenmeye odaklan
mmrv Elif2307 Nasil.dogdugu hic onemli.degil.onemli olan sağ salim kucaginda ya.. bak burda 25 27 30. hatta daha bile.ileri.haftalarinda dogurup 2 3 ay yogun bakim küvez kapilarinda evlatlarina kavusmak icin bekleyen anneler.var.. tamam hayal.ettigin gibi olmamis olabilir ama bu kadar ah vah edip kendine zehir etmene hic gerek yok.. Allah korusun bugun bebeginde bi saglik.skntisi olsa neye üzülmusm.ben diyceksin.. tadini cikar bugunlerinin evladina bak gerisini.dusunme. Nasibinde normal dogurmak olsaydi ztn demissin ya doktoru annesi ikna etms diye birisi o anda seni ikna ederdi.. demekki nasibinde boylesi varmis.
iremby Elif2307 olmus bitmis canim hic uzme kendini bunun icin hayirlisi boylemis kaderinde boyle yazilmis. Sen elinden geleni yapmissin. Bebeginde sende saglikli iseniz hicbir seye uzulmene gerek yok. Milletin agzinda laf bitmez. Aman boşver kimseyi takma. Bunun icin uzme kendini.