Limonzeytin bayramdan dolayı biraz fazla kaçırdık yemeyi herhalde, bir de sürekli sandalye başında oturmak zorunda kaldım kayınvalidemlerde sürekli misaifr geldi falan hiç dinlenemedim. Bundan ötürü olmuştur diye düşünüyorum çok fazla bir şişlik yok o kadar da dikkatimi çekti sadece