Az önce çatı muayenesi oldum kendimi o kadar çok hazırlamıştım ki sezeryana doktor dedi ki çok rahat normal doğum yaparsın haftaya tekrar çağırdı 😂 ben yarın doğururum sezeryanla diye düşünüyodum 39 olduk çıt yok napıcam ben 😂😂
Ayrıca kızlar çatı muayenesi korkulcak bi şey değilmiş kasmayınca kendinizi anlamıyosunuz zaten