Yenianneeee Bende medipol çamlıca da 1000 tl vermiştim. Ama şöyle diyeyim o kadar para verdiğime değdi. 10 dk da çıkmadım içeriden. En az yarım saat sürdü, bir nevi detaylı ultrason gibiydi. Fiyatı o yüzden pahalı oluyor. O ana kadar oluşan her organa baktılar, milim milim ölçüleriyle dosya halinde verdiler. Ucuz fiyatlar ile aynı hizmet verilmiyor yani. 🙏🏼