Gzmelc Kizlar 29. Haftadayiz bebegim her hareket ettiginde en alt tarafta baski olmasi normalmi ara ara sanci girmesi normal mi
Bos Gzmelc benimde yarım saattir adet sancısı gibi sancim var, alışverişteydim oturdum şimdi biraz bakalım geçecek mi:/ umarım kötü bir şey yoktur. Bu arada 28+4m Bende
Gzmelc Bos ya benimde oyle oluyo korkuyorum pazartesiye aldim randevu bakalim insaAllah bisey yoktur sende de canimm
Esomami Benim o agri 18 haftadan beri var suan haraketleri sanki geriliyo rahmimi itekliyo gibi dun bugun iyim sukur rahmim agirmiyo doktorum bi sikinti olmadigini soyledi fakat bazen yurutmuyo bile suan 25 haftaligim
Gzmelc Esomami evet rahmimi itekliyo resmen geriliyo gibi icerde pazartesi aldim randevu insaAllah bisy yoktur canim