Meryem34 doğrudur vallahi.. ne diyeceğimi bilemedim.. abartmayacak şekilde yenirse belki sorun olmaz diye düşünüyorum.. yani benim eşim köfte manyağı sürekli köftenin içine maydonoz koyarken yiyordum saplarını da suya lezzet versin diye şişede biriktiriyordum. Her gün yaptığım şey değildi sonuçta..