Deletedmom10846 bende cok anlamam ama baya sanci çıkmış kacinci haftadasiniz doktorunuz ne dedi bende de boyle çıkmıştı doktorum demişti o çizgiler dümdüz olmalı yatirmislardi bni serum igneler haplar felan sonra nst cektiklerin de o çizgi dümdüz dü taburcu oldum