Nairinoo 16 haziran rahim filmi çekildi rahim filiminden sonra 3 geçti ve 3 gün aralıklarla ilişkiye girdik adetim şuan 5 gün gecikti erken gebelik testi yaptım 2 kez ikisinde de negatif gördüm. Bir hafta öncesinde kasik ağrısı ve kasıklarımda batmalar vardı ama çok sık değil bir yere yetişmek için uzanınca kasık içim çok acıyor. Uyku isteğim fazlasıyla var sürekli uyumak istiyorum. İştahım hiç yok ama yemek yapmak falan etkilemiyor beni yani migdemde sorun yok. Tüm bunları bir araya getirince akla sadece gebelik geliyor. Sizce kan vermelimiyim yoksa biraz daha beklemelimiyim
Bade0022 Belki geç döllenme olmuştur o yüzden testte çıkmamıştır yani kendini şartlama üzülmemek için ama neden olmasın herkeste değişiyor belirtiler bende biraz daha bekle test yaptır
Nairinoo Bade0022 haklısın canım ama insan sabırsızlanıyor bugün uyanır uyanmaz kendimce bir karar aldım ve 17 temmuza kadar test veya kan vermeyeceğim biliyorum çok uzun zaman değil ama bir arkadasim hamile ben rahim filmi çekildigim gün bana 17 temmuzda hamilesin demişti ve nedense içimde ki umut o güne bağlandı o gün gidip kan vereceğim
Bade0022 Nairinoo 17 temmuzu bekleyeceğim haber ver mutlaka ama ne olursa olsun kendini üzme sağlıklı olsun hayırlısı olsun dua edicem senin için
Bebegim_veben Nairinoo sonuç her ne olursa olsun kendini hiç ama hiç üzme rabbim güzel haberler vermeyi nasip etsin inşallah tez zamanda
Nairinoo Bade0022 Allah razı olsun dualarım için ♥️ raabim seninde yüzünü güldürsün ♥️ beklemedeyim hala kan vermedim sonuçları paylasirim seninle 🙏
Bade0022 Nairinoo az kaldı 17 temmuza unutmadım seni bende beklemedeyim bakalım inşallah benimkide pozitif çıkar
Nairinoo Bade0022 dün akşam bir düğündeydim dönüşte kan vereyim acilden dedim acil aşırı kalabalıktı sabah kahvaltıdan sonra yine gittim kan vermek için yine tıklım tıklım dolu geri döndüm üzerimde hem heyecan hemde korku var Allah’ım hakkımda hayirlisini ver ♥️ rabbim sana mutluluğu yaşatsın inşallah görürsün pozitifi ♥️🙏
Bade0022 Nairinoo bekle bakalım kanaman olacak mı belki geç döllenmedir her ne olursa olsun hayırlısı olsun sakın üzme kendini
Nairinoo Bade0022 biraz üzüldüm açıkçası. Geç döllenme olsa bile şimdiye kadar olmaz mıydı? Ben eşimin gözlerinde o hüznü görünce artık bebek konusunu rafa kaldırdım. Rabbim isterse olur ona teslimiz. Sende durumlar nasıl var mı bir gelişme bebek hakkında
Nesgul552 Nairinoo herşeyin nasibi vardır genelde üstüne düştüğümüz zaman olmuyor ama ne zaman beynimizi rahat bırakıp norml akışta hayatımızı yaşarken mucizemiz bizi buluyor inşaallah kısa zamanda bu güzel duyguyu rabbim size ve isteyen her kadına yaştasın🌸
Bade0022 Nairinoo daha 6 gün var adetime ağrı var ama adet ağrısıda olabilir açıkcası çok ümitli değilim ve aynı sorunu bende yaşadım eşimin önce heyecanını sonrada bana destek olmaya çalışırkenki bastırdığı duygusallığı görünce kendimi kötü hissettim birde biz kadınlar onlara göre daha farklı duyguya kapılıyoruz tarifi olmaz bir düşünce dün ağladım bu yüzden bende açıkcası uzun bir süre artık düşünmüyorum eger 6 gün sonra negatif gelirse hesaplıyorum çünkü millet şanslı erken gebelik testleri bile pozitif çıkıyor bende tık yok
Nairinoo Nesgul552 amin canım güzel duan ve dileğin için Allah razı olsun 🙏 benim mucizem, şifam ben kadar inatçı olsa gerek ki halâ gelmedi 🥲 kendimi tüm alemlerin rabbine bıraktım olabildiğince zihninden uzak tutacağım bu konuyu rabbim bilir doğru zamanı 🙏
Nairinoo Bade0022 yaşadığımız herşey hemen hemen aynı 😞 rabbim şu mübarek günlerin vakitlerin yüzü suyu hürmetine sevindirsin bizi 🙏