sayre ozge2306 ben 16+4 um şu anda gitsem mi ki özele, öğrenmek istiyorum devletteki doktor söylemiyor hiç tahmin bile
Sinemakty ikicocuklubiranne ay ne güzel ya benimde bir oğlum var 17 haftadayız.12+5de kız dedi 16+6da gittik hemde özele gittik öğrenelim diye ondada kız dedi ama %100demedi ya korkuyorum ya 🙈ama pipi olsa görünürdü demi..