Kızlar acil yardım, 37. Haftamdayım, özele gidiyorum bugün doğum şeklimizi konuştuk doktor 1.30 da karar vermemi istedi ama sezeyan ol normal ol diye hiç bişi söylemedi kararı bana bıraktı çatı kontrolü bile yapmadı ne istersen o dedi, sezeryan olursan bebeği haftaya alırız dedi kızlar ne yapayım fikir verin, doktora ne diyim