Günaydın arkadaşlar . Benim önemli bı sorum olacakti. Benim çocuğum yaklaşık 2 ay tersti. Normal doğum istiyordum o yüzden düzelsin diye türli egzersizler yürüyüşler yaptım bayramdan önce doktora gittim düzelmiş normal doğum için kanala insin diye egzersizlerine başka dedi doktor. Yani çocuk duzelirken ben hissettim böyle karnımdan sanki kıkırdak sesi geldi. İki gündür 3 tane kendini bilmez yüzünden stresten perişan haldeyim dün karnımdan o kıkırdak sesi yine geldi ve çocuğum hamileliğimin başından beri sagdayken dün sol tarafa geçti . Sorum şu bu çocuk benim stresimden etkilenip tekrar ters dönmüş olabilir mi ? Artık dönmesi için bırakın egzersiz yapmaya odadan kalkıp su içmeye bile halim yok. E özele de geçen hafta gittim çok pahalı devlette de malum şuan bakmıyorlar . Napim sizce