tugbacicekdagi Kızlar merhaba bugun tam 38. Haftadayım ve dün bugun bebek biraz daha yavaş hareket ediyor bu zamana kadar canımı acıtacak derecede vuruyordu hep iki gündür gene hareketleri var ama sakin sakin acıtmadan normal mi bu??
Elf94samur Bende 32 haftalık hamıleyım aynı anlattugınız gıbı bu aralar bıraz daha sakin gıbı bılen yazarasa sevınırım
Elf94samur Neseeli acile bıle gıttım nst cekıldım bı sıkıntı cıkmadı ama ınsan yınede tedırgın oluyor teşekkür ederım ıcım rahatladı bıraz
tugbacicekdagi Ya normalde dayak atar gibi vurduğu için iki gündür canımı acıtmayınca tedirgin oldum valla 🫠teşekkür ederim kızlar❤️🌺🙏🏻
Elf94samur tugbacicekdagi ahahaha benımkıde aynı baya baya canımı acıtıyordu su ıkı gundur boyle sadece karnımı gerdırıyor sakin sakin bende tedırgın oldum 😌