Oznurcakir Çok şükür suan hersey yolunda . Yumurta, tavuk ve etten tiksinmişim. Süt içmek istiyorum sizler Hangi markanın sütünü iciyorsunuz. Paketlilerden uzak kalmak istiyorum genelde hiç almıyorum. Varsa önerileriniz alabilirim 🥰