Gizem0654 Merhaba 9+5 iken herhangi bir sebep olmadan kanama başladı. Ankara memorial 1 gün yatış verdi serum ve progestanla kanama azaldı taburcu oldum şu an 10+0 ama hala akıntı şeklinde kanamam var bh durumu yaşayan var mı acaba? ☹️
Gulgg Gizem0654 ben de 6. Haftama girirken yogun kanama yaşadım 2 kere kese etrafımda kanama alanım olusmustu doktor ilaç ve iğneye baslattı. Kırmızı kanama durdu ama kahverengi lekelenme uzun süre gördüm içerideki biriken kan dışarıya kahverengi olarak atılır korkma demişti doktorum. Evde sürekli yatıyorum wc duş dısında pek kalkmıyorum düşük riskinin caresi düzenli ilaclar ve dinlenmek hep
Aysbsky Canım ben beşici haftadan beri şiddetli kanama geçirdim 3 kere ve lekelenlemlerle uğraşıyorum maleseff
Aysbsky Gizem0654 11 haftalık ve evett ara ara koyu kırmızı yada kahverengi olarak devam ediyo alıştım artık valla
Gizem0654 Aysbsky inşallah kısa sürede hepimizin sorunu bitmiş sağlıkla kucağımıza almış oluruz canım🥰
busra1202 Allah şifa versin herkese kızlar bende yaşadım o haftalarda kanama ve lekelenmeler geçiyor bir süre sonra bol bol dinlenin ve ilaçlarınızı kullanın ben hala kullanıyorum 14 haftalığız.
Gizem0654 busra1202 darısı başımıza o zaman inşallahh🙏🏻 şimdilik progestan kullanımı ve yatmaktan başka hiç birşey yapmıyorum 2 saat sonra başka prof bir doktor var ona gideceğim. Kendi doktorumdan istediğim verimi ve ilgiyi alamadım😢
Gizem0654 Gulgg bende aynıyım yatmaktan ve progestan kullanmaktan başka hiç birşey yapmıyorum 😢 Kırmızı kanama durdu ama kahverengi lekelenme şeklinde gelmeye devam ediyor
Gizem0654 Seva_aa dün bende de ultrasonla bakan doktor kese altında ay şeklinde bi kanama alanı var demişti pek güven vermedi o yüzden başka bir perinatoloji uzmanına gideceğim
Aysbsky Seva_aa bende de aynı kesenim altında küçük bi alan 6. Haftadan beri var senin kanaman oluyomu
Gulgg Gizem0654 evet oda içerideki biriken kan gelmesiymiş beni korkutmadı kırmızıdan sonra kahverengi devam etmesi 2 hafta kadar da devam etti
Gizem0654 Gulgg şu an bende de ara ara kahverengi leke gibi oluyor bazen duruyor inşallah durmasından yana gönlümüz 🙈😇
Gulgg Gizem0654 benim durmayacak sanıyordum ama birden kesildi şu sıra gene baslar mı bilmiyorum ama içimizi ferah tutmak en önemlisi 🙏🏻
Seva_aa Aysbsky vallah bende tup bebek canim ilk 4. haftada 1-2 gun kahve lekelenme oldu durdu ama dun baya kirmizi bir lekelenmem oldu korkup doktora gitdim kucuk bir hematom oldugunu soyledi ara ara lekelenmem ne zaman durar bilmiyorum
Gul-mina Benimde 8+5 başlamıştı kanamam. 12. Haftaya kadar devam etti. Regl olur gibi kanamam oldu. Çok korktum tabi ozamanlar ama bebeğine inan. Okadar güçlülerki. Allahın izniyle hiç birşey olmuyor