Sevilgokcen Kizlar merhaba bebegim 9 gunluk dun gobek bagi dustu bugun altini dehistirmek icin baktigimda az kanadigini gordum nedeni nedir napmak lazim tecrubeleinizi bekliyorum..
Demirssmomm Sevilgokcen Hiç bişey yapmayın. Islatmayın, banyosunu biraz daha erteleyin. Bizimde 2 gün kadar zıbınlarında hep bi pembelik olmuştu sonra geçiyor kendi kendine
bsnrd Sevilgokcen bz kanadigini çok geç fark ettik siyah siyah kuruyordu.hastanenin çocuk acil bölümüne gittik k vit.ignesi yaptı doktor.cunku sağlk ocağı kanarsa diye bilgi vermişti bze.sizde her ihtimale karşı sorun derm🙏