Oğlumu dünyaya getırırken en cok korktugum olay bu sonta olayıydı . Ama asla hıssetmedım . Uyustuktan sonra takıldı zaten . Ayaga kalkamadıgınız ıcın sezeryanda belli mi süre ıdrar cıkısının kontrolü ıcın mecburen takılıyo sonta . Takılmama gibi bısey söz konusu bıle degıldır bence .