kızlar çok az kaldı yakinda kızım gelicek onu o kadar merak ediyorum ki düşündükçe çıldırıyorum 😍 onu beklerken senelerim geçti simdi ayları geçiremiyorum🤗 herkes cok heyecanlı halası şapka örmüş dayısı bebegin doğum tarihlerinde yıllık iznimi kullanıcam 2 hafta diyor . güzel Âmine’m çabuk gel seni bekliyoruz 😊 sizde durumlar ne bakalım 🌹