Evet hamilelik boyunca bize ayrılan sürenin sonuna gelmiştik 11 Temmuz akşam saat 18.35 te oğluşuma kavuştum gece 3 te sancım başladı ben gaz sancısı sanıyordum öğlene kadar bekledim ve geçmedi farkettimki artık zamanı geldi😂biraz daha evde oyalandım saat nerdeyse 5.30 da hastaneye gittik tabi sancıdan kıvranıyorum😂 neyse muayene ettiler ve 9 cm açılmam olduğunu yatış verip Doğuma alcaklarını söylediler kağıtları falan doldurdum ufak bi muayene oldum ve nstye bağlandım o an doğumum başlamıştı işte ıkınmaya başladım hemen beni doğumhaneye aldılar 23 dakikada oğlumu kucağıma aldım o kadar güzel girdimki Doğuma anlatamam hanımlar gerçekten herşey bebeğinizi kucağınıza alana kadarmış sanki o kadar sancı hiç çekmemişim gibiydi😂dikiş falan atıldı tabi ilk günden ağrı oluyor ama şuan çok az ağrım var başka sıkıntım yok çok şükür korkmayın sakın hiçbirşeyden bol bol dua edin bildiğiniz sureleri okuyun Allah yardım ediyor gerçekten darısı bekleyenlerin başına inşallah❤️❤️