Hanim78 Kızlar gebelikte rahim ağzında kısalık yaşayan var mı benim 3 cm ölçüldü ama bebek büyüdükçe açılma olur mu kısalma olur mu böyle bir şey yaşayan var mı
Dlktpl Hanim78 benım 36 mm dı bır haftada dr ıse gonderınce 32mm e dustu acılmada oldu maalesef serklajım yoktu kac haftalıksın serklaj atılabılır yat kalkma ec harıcı bence benım yaptıgım hatayı yapma
Hanim78 Dlktpl Cnm 20+4 oldum içten açılma var ama 3 cm olan dışta açılma yok dedi serklaj için 2 cm falan olursa yaparım gerek yok dedi
Dlktpl Hanim78 benımde yukardan baslamıstı dıkıs atarsa uyarmıs olabılır orayı suan kapanması ıcın yat donlen kalkma
Hanim78 Dlktpl Cnm bana daha hiç serklaj yapılmadı açılma yok dedi 3 cm çok kotu değilmiş 2 nin altına düşerse serklaj yaparım dedi ama ben yine de korkuyorum
Dlktpl Hanim78 cnm hunılesme oluyo yukardn gozukuyo oyzden dedım sen dıkkat et yat dınlende 36 mmdı benımde hersey guzeldı bırhaftada nolduysa oldu
DDurmaz Benimde 12. Haftamda 3.77 ölçüldü sıkıntı yoktu,22. Hafta taramam da 1,5 cm ölçüldü doktor dikiş atamam rahimi uyarırız o zaman Bebek gelir durduramayız dedi,15 gün bekledik takip ettik progestana başladık,24+4 de açılmam oldu hemen serklaj dikişim atıldı,şuan 34. Haftadayım sürekli yatıyorum wc ve dr harici hiç bişey yapmıyorum,pregestana devam ediyorum,rabbim herkesin bebeğini sağlıkla zamanında kucağına versin inşallah 🙏🏼🙏🏼