Melkee bir kaç ay önce doğum yaptım. 8.ayımızda covid olduğum için hastaneye gitmedim. Sonra oradaki bir çalışan bana hastaneye gelebilirdin, covid de acil durumlarda hastanelere gelmek serbest demişti. Sende sancım var 3 gündür o yüzden geldim de. Özel hastaneydi benimli devlette farklı mıdır bilmiyorum ama sanmam hamilesinix sonuçta ve sancı önemli