Merhaba kızlar 18+1 hafta hamileyim ve bir kaç parça alışveriş yaptım sadece kafama takılan soru hangi aydan kaçar adet almam lazım?
Mesela 0-3 az alın diyolar kimiside çok kusuyolar sık sık değiştirmen lazım diyor.
0-3 ay kaç tane alt üst takım ve kaç tane tulum ve zıbın almam lazım? Ve sadece uzun kol zıbınmı almam lazım? Ve 3-6 ay kaçar adet?