Nrgll canim aynisini bana soyledi devlete gitmistim 3lu test yaptirmak icin esi asagida biraz desi ama hic aciklama yapmadi o an da sormadm snra cikinca internetten baktim kotu seyler yazıyı düşük bile olabilir diye. Hatta doktor kanamn varmi dedi yok dedim. Korkunca ben kendi doktoruma özele gittim kendi doktorum sıkça karşılaştığımız bir durum dedi bebek büyüdükçe yukarı çıkar dedi bi rahatladim.. çıkmazsa dedim sorin olur mu hayır dedi . Ilerde en kötü sezeryan diye tahmin ediyorum bakalım. Cinsiyeti 13.haftalikken kıza benziyor ama 1 ay sonra kesin belli olur demisti ve evet kizimiz oluyor 🤗