EsiLaMirac_0mom ben hamile olduğumu bilmeden gitmiştim bir şey olmadı şükür ama sıcak iyi bir şey değil bebek için. Hele ki daha yeniyken hamileliğiniz. Düşüğe ya da bebekte anomaliye sebep olabilir. Hamilelikte çok sıcaktan her zaman uzak durmalısınız. Ayrıca kaplıca suyunun içinde mineraller olduğu iÇin kadın doğum hastalıklarında da tedavi amaçlı kullanılıyor hamilelikte olmaz yani.