Bet7408 sürekli doktorlarla diğer yardımcı personellerle ekiple konuştum bir şeyler sordum anlamlı ya da anlamsız kafamı dağıtmak için..hatta ben dayanamam sıkılırım bunalırım belki sakinleştirici alırım diye düşündüm onu bile istemedim anestezi doktoru sormuştu hatta sakinleştirici ister misin diye hayır dedim normal yattım Bekledim 40 dk sürmüştür en fazla geçiverdi zaman ama dediğim gibi konuşuyorum şu ney bu ney şimdi napıyorlar vs diye küçük bir çocuk gibi sordum da durdum 😂aynen kimsenin içinde kalmadı bu çocuk bir şekilde çıktı en kötü ne olabilir ki? Öyle düşün sakin ol ağrı vs çok şiddetli olmuyor ağrı kesici serum vs yapıyorlar çocukla ilgilenirken zaten zaman geçiveriyor 😍