Passion_ Canım Anneler 36+5 iz 2 defa peçeteye çok az damla şeklinde kan geldi açık pembemsi nişan mı? Doktora gitmeli miyim? Yoksa dün akşam perine mesajı yaptım onun yüzünden midir?
Gulibikkk Passion_ Bana da aynısı 33. Haftada olmuştu. Doktora gittim. Nstye bağladılar. Bir sorun yoktu. Sizde bir gidin doktora ne olur ne olmaz. İçiniz rahat eder 🥰