Arkadaşlar post açıyorum cevap vermiyor kimse doktora gidicek durumda değilim önceki postumda ki şikayetlerim devam ediyor tansiyonum düzeldi gibi ama ishal mise bulantısı devam karnım çok ağrıyor böyle hareket ediyor resmen bağırsaklarımın sesini duyuyorum. Dün akşam talihsiz bi olay yaşadım çok korktuğum bişeyle karşılaştım ve tek başımaydım kriz geçirir gibi oldum çok ağladım korktum 🥺😣 Şuan lavaboya çıktım idrarım koyu gelmişti kırmızı gibi kan gibi 😓 Lütfen endişelenmemi gerektirecek bişey yok diyin😔