melsedd benim de çok kasintim var ya ama göbeğim kaşınıyor hem de deli gibi , bugün doktora gittim 39. Haftayı bekleyelim almak için dedi 🤷🏻♀️🌸 bende çok korkuyorum ya bir şekil de olucak da nasıl olucak bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏