Melkk Kızlae çok şükür bugun doğum gerceklestı cok zorlu gectı her an sezeryan yaptırmadıgım ıcın ağladım ilk doğum oldugu ıcın acılmalar uzun sürdü doğumda kesi attılar suan cok acıyor normal mı acaba bıde kanama kac gun sürüyor bılgısı olan varmı
Momstar Melkk Melkk ya gözün aydın benimde şuan kasılmalarım var 5 dkda bir geliyordu simdi6 dkda bir vuruyo ne kadar beklicem bilmiyorum su falan da gelmedi
Ceyduygu Melkk Yeni olduğu için acı, ağrı çok normal. Çok geçmiş olsun,devamlı kuru tutun mutlaka batikon ile sabah akşam temizleyin daha hızlı iyileşir. Kanama kişiye göre değişir ama ortalama 40 gün veya 1 ay olur
busraakyil Melkk ben ilk günler çok ağrı hissetmedim ama çok yatıp dinlenmeyincr benim baya ağrımıştı dikiş işlemlerimde uzun sürmüştü zaten
Melkk Çok şükür iyiyiz 36 haftada doğdu 27 gun erkem geldı 2700dü sonra 2400e düştü biraz korkuttu bızı ama suan emzırmeye calısıyorım mamaylada desteklıyoruz cunku cok mınık 3 kılo olana kadar mama verıcez mecbur benım ağrılarım devam edıyor ama daha az tabı ıkı üç dikiş böyle acıtıyosa sezeryan nasıl olur dıye hep düşünüyorum gercı karnında dıkıs olmasıyla burda olmasıda cok başka bısey burayı kuru tutmak cok Zor dön makınesınım soğuk kısmını tutuyorum doktor öyle soyledı