Kızlar bu öğlen epey bir su geldi benden ben aldırış etmedim sonra belimde bir ağrı hiç geçmiyor ama bie doktora gidelim dedik akşama anca gititm acile orda alttan muayene ettiler suyum mu gelmiş diye baktılar sadece akıntı dedi hemşire suyu değil idrar kaçırıyorsundur belki dedi ama idrar olsa kokar ben evde bakmıştım açıkcası sonra nst ye aldılar doktora gösterdiler ultrasonla baktı birde doktor her şet normal dedi gönderdiler aşırı ağtın kanaman veya tekrar su gelmesi olursa gel dediler benmde az önce kanamam oldu ama doktora gitsem mi diye bilemedim aşırı stresliyim kendi doktorum yok izinde devlete gitmiştim kontrol amaçlı ne yapıcağımı bilmiyorum 🙄