zynptnc Ayy maşallah darısı başımıza inşallah ❤️❤️ sağlıkla büyütün bebişinizi ❤️ Sancı geldiğinde nasıl oluyor dün gece benim de vardı sabaha kadar hafifledi belim ve kasıklarım ağrıyodu bebek sertleşiyodu 7 dk da bir oldu sonra geçti yine yalancı sanırım ama normal dopum sancısı nasıl olucak onu çok merak ediyorum 39+1 deyiz