Ay kızlar 11.30da suyum patladı evde, doktora gittim saat 11.30da doğumhaneye 3 cm açıklık vardı sonra saat 15.00 gibi 5cm oldu o zamana kadar epiduralsizdim, sonra dayanamadım küvete soktular ve çıktıktan sonra epidural ile sancım hafifledi akşam 8e kadar 8 cm oldu. Saat 21.10da 10 cm e ulaştım ve doğumu başlattılar, ne ağrı ne sızı hiç bir şey hissetmedim, kesi uyguladılar onuda hissetmedim ilk çocuğum olmasına rağmen. İki kez ıkınmada kafası çıktı sonrası kesi zaten. 21.30da doğdu allaha şükürler olsun 🥹♥️
Bu arada 18 yaşıma bir ay önce girdim..
genç anne olan var mı aranızda 😍