Merhaba kızlar 34+1 olduk Allah’ın izniyle hersey iyi şuan. Ben İstanbul da yaşıyorum ve burda çam ve sakura ya gidiyorum aslında bir kaç kez kanuniye de gittim çünkü çam ve sakura ya randevu asla bulamıyorum ya 1 ay yada 1 buçuk ay beklemem gerekiyor. En son çam sakura ya gittim 20 haziranda ve bir daha çam sakura ya randevu bulamıyorum şimdi mecbur 22 tammuza kanuniye randevu aldım gebeliğimin başından beri her kontrolum farklı doktor oldu bu durum iyice canımı sıkıyor. Kanuniye gitmek istemiyorum ama dediğim gibi çam sakura ya randevu yok ne yapmam gerekiyor haftam da ilerliyor. Hani bu durumda olan var mı aranızda ilerleyen haftalarda nst falan olunca napıcam.