Rumuz123456 Kızlar 12 haftalık hamileyim 2 gündür alt karnımda regl gibi ağrı ve kramp oluyor normal midir
Zey-neppp Rumuz123456 canım rahim büyüdüğü için normal. Ama bunun yanında lekelenme kanama uzun süreli bel sırt ağrısı olursa doktorunla görüş.
Rumuz123456 Bayadır böyle yoğun olmuyodu da merak ettim pazartesi günü randevum var o zamana kadar bekliyim o zaman teşekkür ederim