1 ay önce bebeğimi kaybettim kürtaj oldum ve etrafımdan sürekli benimle aynı durumu yaşadıklarına dair şeyler duyuyorum. Bilmiyorum algıda seçicilik mi , önceden de bu durumlar çok oluyordu da benim ilgimi çekmediği için dikkat etmiyordum ama sanki son zamanlarda bebeklerin kalbinin durması gelişememesi düşük olayları çok arttı. Sizce aşılardan mı yaşıyoruz bu durumu?!<