Kızlar merhaba öncelikle polikistiğim olduğunu öğrendim geçen ay ama doktorum çok korkulacak birşey değil dedi akıntım vardı bunun için vajinal tablet verdi adetim bittikten 6 gün sonra eşimle korunmasız birlikte oldum bugun adetime 10 gün var 23 ünde adet olmam gerek kasık ve karın ağrım var ve biraz önce iç çamaşırıma leke gelmiş sizce bebek olabilir mi ?