Almila0633 yaaa tabiii istemsizce oluyor aynı şeyleri yaşamışız resmen benim en son 9 da kaldı o yüzden tedirginim rahimde sorun çıkınca düzeltti kendin kalma aşılama olsun dedi yaptırdık ocak ayında yatak döşek covit gbi hastlalandim tutmadı şimdi gene kendim kaldım doktor bile korkuyorum bende diyor ekrana bakamiyorum resmen gözler kapalı dualar ede ede ağzından ne çıkıcak die bekliyorum tramva olarak kaldı 8 haftaya kadar hep çağırdı en son iyidi inşallah şimdide iyidir muska bile yaptırdık biz aileler dedi belimde takili kuşak sarili yazılı birde üstümde muska var tıbbi dini herşeyi yaptık🤲🏻