Adetim tam 3 gün gecikti neredeyse 3 saat önce acillik oldum mide bulantısı kusma baş dönmesi evde 2 gün önce test yaptım negatifti kanda da negatif çıktı ama bu belirtiler neyin nesi kusmaktan içim dışıma çıktı artık. Sonucum 1.20 çıktı ilk gebeliğimde de kanda idrarda öğrenemiştim neredeyse 8 haftalıkken öğrenmiştim acaba öyle mi diye düşünüyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı arkadaşlar ? Bir de beyaz bir akıntım geliyor Arada