Selaaam, 30+1 im, normalde zaten herkes kadar sık idrara çıkma sorunu vs yaşıyordum ama bugün birşeyler oldu sanki bebek başaşağı döndü mü yoksa direkt kendi aşağıyamı indi çözemediö, yürümekte zorlanıyorum sanki çocuk aşağıdan düşüvercekmiş gibi hissediyorum, yürürken resmen bacaklarımın arasında bir ağırlık hissediyorum ve sürekli çişim geliyor gibi o an, evin içinde bir yere gitmek için yürürken istikamet sürekli tuvalet oluyor istediğim yere varamıyorum bir türlü. Bebeğimde aşırı hareketli ve aşağıda hissediyorum hareketlerini ama kaburgalarımda ağrıyor aynı zamanda, bazen diyorum 2. Bebek varda gözden mi kaçtı😂 Arada regl sancısı gibi belimden giren ve kasıklarıma vuran ağrım oluyor ama yalancı sancıdır diye önemsemiyorum,. Kanama, anormal akıntı gibi sorunlarımda yok. Yani doğurmuyorum ama 3-5 ıkınsam doğuracakmışım gibi hissediyorum. Doktoruma yazmadım. Sizce normal mi bunlar, aynı şeyleri yaşıyor musunuz?