Melek_26942694 Canım ben özel taklipliyim ama doktorum çok iyiydi, tahlillerin çok tutacağını, devlet hastanesi ya da sağlık ocağında yaptırıp sonuçları kendisine göstermemi istedi. Direk aile hekimine git sıra bile beklemeden tüm testleri yapıyor, sonucu çıkınca da doktoruna gösterirsin.