arassmom Arztmn Geçmiş olsun hepimizin hakkında hayırlısı 😊 bilgi verin ne dediğiyle ilgili mutlaka olur mu ♥️
arassmom Arztmn Mecburi sezaryen canım ya baştan beri normal odaklıydık ama kafası 40 haftalık görünüyor şu an o yüzden kanala giremez dedi pazartesi tarih verecek bakalım hayırlısı artık sağlıklı olsun da doğumun şekli önemli değil 😊 senin normal mi olacak
Yasemibrahim Arztmn bu ilaç ne işe yarıyo ne için kullanıyorsunuz acaba bende kasılmalar için adalat kullanıyorum günde 3 defa
Arztmn Yasemibrahim aynı şey için kullaniyoruz kasılma önleyici ama artık 37 haftaya neredeyse geldiğim için risk geçti bıraktık şükür ilacı. Siz kaçıncı haftadasiniz?
Yasemibrahim Arztmn ben daha 25 inci haftamdayım kızım 35 haftalık dogdu ondada kullandım hep erken kasılmalarım oluyo o yüzden suan günde 3 adalat 2 progestan kullanıyorum insallah bizde 37 leri görürüz
Arztmn arassmom aminn inşallah 🤲🥰 benim şuan normal görünüyor umarım sıkıntı çıkmaz da normal olur o yüzden yarın bile gelebilir bizimki 😁😁
Arztmn Yasemibrahim 30+5 te aynı sorun vardı bende bırak 37 yi 34 u görsem razıyım diyordun bak 37 oldu merak etme görürsün:)
Arztmn arassmom doğum nasıl olacak onun heyecanı var o sanciyi çekmek, bebeği kucağına aldığın ilk o an ayy çok tuhaf:)) insan nasıl sancı cekicem acaba diye heyecan yapar mi ben yapıyorum 😂😂
arassmom Arztmn Seni çok iyi anlıyorum 🙈😍 yalancı sancilar vuruyor bazen heyecan korku hepsi bir arada ama gerçeği daha farklıdır illa ki umarım hepimiz için kolay ilerler bu süreç 🤭
Arztmn arassmom inşallah kolay geçer ama zor geçse de geçecek yani herkes doğum yapıyor sonuçta di mi ama 😁