4 sene önce bende de başlangıç vardı. Son durumunu öğrenmek için hastaneye randevu bulup gidiyorum ama bi türlü muayene olamadım hep bi aksilik oldu. 36 haftadaydım cok şükür belimde kalcam da ağrı yok. Ama sırf bu yüzden sezaryen doğru kayıyorum yinr de