bsraaktan Bebeyim 8 saatlik serüvenden sonra neyseki sağ sağlim geldi çok zorlu bir süreçti ama normal doğurdum Allaha şükür şimdi dikiş ağrılarım çoo var en yakın zamanda hikayemi yapıcam inşallah rabbim herkese dayanma gücü versin
Karali bsraaktan gozunuz aydin gecti gitti ne guzel insan dogumu yaptigi an yeniden dunyaya gelmis gibi hissediyo bende sabah aksam bekliyorum rabbim kimseyi darda birakmasin ister istemez tedirginlik var 3. Dogumum alacak rabbim benim gibi butun dogum yapacaklarin yardimcisi olsun cok gecmis olsun 😊